Zmiana tytułu i opisu bloga

Zmiana tytułu opisu witryny. Zmieniłem właśnie tytuł i opis witryny. Myślałem o tym już od jakiegoś czasu. Jest sporo ciekawych informacji odnośnie Izraela i sytuacji tam panującej. Najbardziej znane to strona strona www forum i forum na fb FZP na facebooku Midrasz, lub Izrael Badacz izraelbadacz na facebooku . Nie ma takiej potrzeby z mojej strony aby powiększać ruch. Podobnie ma się sprawa odnośnie Włoch. Nie dzieje się specjalnie nic takiego co mogło by zogniskować moją uwagę. Przechodzę więc do spraw codziennych. Że na przykład udało mi się na moim komputerze zainstalować nowy system operacyjny BSD, czemu poświęciłem aż cztery wpisy. A wcześniej zamartwiałem się tym problemem na moim drugim, głównym blogu: “System operacyjny który towarzyszył mi przez wiele lat także jakby od kilku lat przeżywa kryzys… mój drugi blog -zapraszam Generalnie więc codzienne wiadomości, o rzeczach raczej błahych i codziennych, tak jak te związane z instalacją nowego systemu i wielkim pomieszaniem wokół tego zdarzenia!

Author: adam buonarotti

mój codziennik, blog codzienny Adam Buonarotti "Zeew Jop", urodzony w Warszawie na Pradze, artysta, wyznawca judaizmu, libertarianin, zwolennik posiadania broni palnej, sympatyk BSD i Linuxa. Na wordpressie weteran, jestem tu od początku 2007 roku, przyjaźnie się m.i. z Maurycym i LiberYaninem -innymi weteranami wordpressa. Mój 2gi blog: https://technohumanizm.wordpress.com Blog istnieje od 2007 roku i jest jednym ze starszych na wordpressie

Leave a comment

moda komputer sztuka

moda komputer art sztuka nowoczesna,

LiberYanin Press

Mazowsze, Warszawa,

ekologia a komputer, darmowe programy, wolne oprogamowanie, Maurycy Wilk Wilkopolski

dziennik internauty żeglującego po przestrzeni widzialnego świata

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Design a site like this with WordPress.com
Get started